Skip to main content

تعمیرگاه لوازم برقی نو آوران

لوازم خانگی، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی می باشند که مصارف مختلفی دارند. این تجهیزات به منظور پخت و پز، سرد کردن و فریز کردن، جارو کشیدن و ... استفاده می شوند. لوازم خانگی با عنوان کالاهای سفید مشهور هستند. این به دلیل کاربرد بیشتر رنگ سفید، در این اقلام می باشد. این لوازم نیز مانند هر لوازمی دچار خرابی و استهلاک خواهند شد که به این منظور باید از تعمیرکاران حرفه ای کمک گرفت.

 تعمیرات لوازم خانگی در آبادان

تعمیرات لوازم خانگی در آبادان ، لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و .. از جمله موارد پر مصرف در منازل می باشند. اگر خرابی و یا عیبی در این وسایل ایجاد شود لازم است توسط افراد ماهر انجام شود. چرا که در صورت تعمیر به موقع، ممکن است دستگاه مورد نظر دیگر قادر به انجام فعالیت نباشد.

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در آبادان

تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در آبادان ، یادتان باشد لوازم برقی در برابر آب بسیار حساس هستند و به هیچ عنوان نباید با آب شسشو شوند و یا موتور آنها در برابر آب قرار بگیرند. بعد از استفاده از این تجهیزات، مانند جارو برقی، ماشین ظرفشویی، لباسشویی لازم است از برق کشیده شوند تا عمر مفید آنها افزایش یابد. ازمشکلات عمده کولرهای گازی می تواند مواردی مانند لرزش اسپیلت، کار نکردن کمپرسور، صدا دادن کولر گازی، عدم ایجاد باد خنک، عدم فعالیت ریموت، یخ زدن لوله مویی، برق داشتن بدنه کولر گازی باشد که همه این موارد توسط نتخصصین ما رفع خواهند شد.

تعمیر لوازم خانگی در آبادان

تعمیر لوازم خانگی در آبادان ، از مشکلات ماشین های ظرفشویی، خوب نشستن ظرف ها و یا خشک نکردن ظروف می باشد. نقص المنت و یا ترموستات سبب بروز چنین مشکلاتی خواهد شد. یا ممکن است ماشین های لباسشویی، قادر به آبگیری نبوده و یا آب را داخل خود نگهدارند که علت آن نقص در مسیرها و شلنگ های ورودی و خروجی می باشد.

مرکز تعمیر تخصصی لوازم برقی در آبادان

مرکز تعمیر تخصصی لوازم برقی در آبادان ، مشکلاتی که غالبا  یخچالها با آن روبه رو می شوند، گرم شدن بیش از حد فضای داخلی یخچال، صداهای ناهنجار موتور، خرابی پلاستیک دور درب و یا برفک زدن بیش از حد و یا عدم سرماسازی یخچال  ناشی از اختلالات گاز، می باشد.

تعمیرات تخصصی لوازم برقی در آبادان

تعمیرات تخصصی لوازم برقی در آبادان ، گروه فنی و تخصصی ما همیشه آماده خدمت رسانی و تعمیرات انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، تلویزیون و هر گونه لوازم برقی خانگی به صورت 24 ساعته می باشد. این خدمات شامل خدمات در محل نیز می باشد.

تعمیرات لوازم برقی در آبادان

تعمیرات لوازم برقی در آبادان ، در این مرکز تمامی خدمات مانند تعویض قطعه معیوب با ارائه ضمانت انجام می شود. در ضمن تمامی برندها مانند ال جی، سامسونگ، بکو، پارس، پاناسونیک، دوو، اسنوا، امرسان، الکترو استیل و .. پذیرفته می شود. از جمله لوازم خانگی امریکایی مانند آدمیرال، آمانا، فریجیدر، تراست، گری، وستینگهاوس و لوازم خانگی اروپایی مانند لوشف کندی، هوور، بکو، زیرووات، فلیکو، ویرپول، گرنیه، بلومبرگ، زانونسی، بکو، زینکو، دلونگی، اوشن، فلر و تعمیرات لوازم خانگی آسیایی مانند رایکو، هیوندای، گلداستار، مدیا، ناسیونال، پاناسونیک، هیتاچی، توشیبا و محصولات ایرانی مانند ارج، پاکشوما، آزمایش، سپهر الکتریک، بوتان، حایر، اسنوا، آبسال و ...

تعمیر لوازم برقی در آبادان

تعمیر لوازم برقی در آبادان ، تمامی کارشناسان، دوره های حرفه ای تعمیرات انواع لوازم برقی را گذرانده اند و خود را با دانش روز، هماهنگ کرده اند تا بتوانند پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشند. این افراد خدمات نصب، سرویس و تعمیر را با کیفیت عالی و با هزینه های مصوب انجام خواهند داد.

مرکز تعمیر تخصصی لوازم خانگی در آبادان

مرکز تعمیر تخصصی لوازم خانگی در آبادان ، از ویژگی های انجام خدمات در این مرکز، می توان به تعمیر لوازم خانگی در محل، قیمت مناسب و ارزان، سرعت در انجام خدمات، مشاوره رایگان، شفاف و دقیق بودن هزینه ها، ارائه گارانتی می باشد. این مجموعه با بیش از بیست سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی فعالیت داشته است و در این راستا توانسته است تجربیات بی شماری را کسب کند و از آنها در ارائه خدمات بهتر، استفاده کند. تعمیرات تخصصی انواع یخچال فریزر، ساید بای ساید در انواع برندهای ایرانی، آسیایی، اروپایی و آمریکایی با بهترین و با کیفیت ترین قطعات انجام می شود.

مرکز تعمیر لوازم خانگی در آبادان

مرکز تعمیر لوازم خانگی در آبادان ، اگر خدمات تعمیری در محل انجام شوند غالبا مدت زمان کمتری نسبت به تعمیرات در مرکز خواهند داشت. در صورتی که دستگاه معیوب، نیاز به تعویض قطعه داشته باشد زمان انجام خدمات بیشتر خواهد شد. در ضمن اگر شما خودتان قطعه سالم را خریداری کرده اید و تمایل دارید که خودتان قطعات لازم را بخرید این مرکز هیچ ضمانتی در برابر سالم بودن و نوع کارکرد این قطعه نخواهد داشت.

تعمیرگاه لوازم خانگی در منزل در آبادان

تعمیرگاه لوازم خانگی در منزل در آبادان ، اگر قصد تعمیر لوازم خانگی در محل را دارید می توانید با شماره های درج شده در آگهی، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید . پس از اعزام کارشناسان به محل و بررسی دقیق و تعیین قیمت توسط تکنسین مربوطه؛ در صورت تایید شما خدمات ارائه می شود. هزینه نهایی برابر با هزینه دستمزد تکنسین به انضمام هزینه قطعات تعویض شده می باشد.

تعمیرگاه لوازم برقی در آبادان

تعمیرگاه لوازم برقی در آبادان ، خدمات این گروه فنی مربوط به برند خاصی نیست و قادر است هر نوع خرابی از هر نوع برندی را تعمیر کند. متخصصان ما اشراف کامل بر روی تمامی نقاط قوت و ضعف لوازم خانگی دارند و قادرند در کوتاهترین زمان ، عیب موجود در دستگاه را تشخیص داده و سپس به رفع عیوب آن می پردازند. هر یک از لوازم خانگی دارای طول عمر معینی می باشند، به طور مثال طول عمر ماشین لباسشویی ده سال، طول عمر ماشین ظرفشویی نه سال، طول عمر یخچال سیزده سال، و فریزر یازده سال می باشد.  البته این ارقام با توجه به برند و کیفیت محصولات و طرز استفاده از آنها اندکی با هم فرق خواهند داشت.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

آبادان
نشانی
کوی فرهنگیان، روبه روی سالن ورزشی مظلومی جنب مسجد باب الحوائج

موقعیت