Skip to main content

کالای برق تک کنترل

یک نوع حسگر الکترونیکی برای اندازه گیری وزن که لودسل نام دارد . براساس تغییر ولتاژ براساس وزن بار وارده حس کرده و آن را به نشان دهنده الکترونیکی منتقل می کند . لودسل هایی که علامت استاندارد دارند نشان دهنده کیفیت و دقت بالای ساخت می باشد و در صورتی که علامت استاندارد لازمه را نداشته باشند قابل اطمینان نخواهند بود .

نماینده فروش انواع نمایشگرهای وزن در محدوده لاله زار :

نماینده فروش انواع نمایشگرهای وزن در محدوده لاله زار ، اندازه گیری وزن به شیوه دیجیتالی نیازمند لودسل می باشد . لودسل ها براساس کارایی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند لودسل های تک پایه ، لودسل های خمشی و برشی ، لودسل های خمشی دو طرفه ، لودسل های فشاری ، لودسل های خاص

فروش ترانسمیترهای وزن در لاله زار :

فروش ترانسمیترهای وزن در لاله زار ، در پروسه ها و سیستم های صنعتی قابل استفاده می باشد ، ترانسمیتر ها تجهیزاتی هستند که یک کمیت فیزیکی را اندازه گیری کرده و آن را به ترانسفر می دهد . فروش ترانسمیتر در لاله زار آمادگی ارائه خدمات به مشتریان را دارد .

عرضه ترموکوبل مولتی متر دیجیتال در محدوده لاله زار :

عرضه ترموکوبل مولتی متر دیجیتال در محدوده لاله زار ، از این وسیله جهت اندازه گیری دمای دستگاه ها استفاده می شود . جهت سفارش ترموکوبل مولتی دیجیتال در لاله زار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی فروش ترانسمیترهای وزن با خروجی در لاله زار :

نمایندگی فروش ترانسمیترهای وزن با خروجی در لاله زار، فرستنده الکترونیکی است که در ارتباطات از راه دور برای تولید امواج رادیویی به منظور انتقال یا ارسال داده با کمک آنتن استفاده می شود. فرستنده قادر است جریان متناوب رادیو فرکانس رادیویی را تولید کند که بعد از آن روی آنتن اعمال شود ، که به نوبه خود ، این را به عنوان امواج رادیویی تابش می کند. بسته به استاندارد مورد استفاده و نوع دستگاه ، انواع فرستنده زیادی وجود دارد ، جهت سفارش ترانسمیترهای وزن خروجی در لاله زار با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .
یک فرستنده همچنین به عنوان فرستنده رادیویی شناخته می شود.

عرضه ترموستات در محدوده لاله زار :

عرضه ترموستات در محدوده لاله زار ، دستگاهی که برای ثابت نگه داشتن دمای یک سامانه در یک محدوده مشخص به کار می رود ، به عبارت دیگر می توان گفت که از ترموستات جهت تنظیم درجه حرارت در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را در محدوده لاله زار ثبت نمایید .

بورس لودسل سوها در لاله زار :

بورس لودسل سوها در لاله زار ، لودسل دیجیتالی سیگنال را به طور متفاوتی با سلول بار آنالوگ پردازش می کند و این باعث افزایش قدرت سیگنال ، سرعت نمونه داده ها و محتوای سیگنال می شود. این نوع لودسل انتخابی بیشترین متقاضی را دارد زیرا روش وزن گیری سریع ، قابل اطمینان ، دقیق و مقرون به صرفه را ارائه می دهد.با تماس با شماره های درج شده می توانید در محدوده لاله زار از خدمات ما بهره مند شوید .
کاربردهای متداول سلولهای بار دیجیتالی شامل ماشینهای بازرسی ، پر کردن ، بسته بندی و ماشینهای مرتب سازی هستند ، زیرا آنها یک روش پویا برای اندازه گیری ارائه می دهد.

نمایندگی فروش بورس کالاهای اندازه گیری در لاله زار :

نمایندگی فروش بورس کالاهای اندازه گیری در لاله زار ، مداری است که می تواند سیگنال هایی از فرکانس خاص را از ترکیبی از سیگنال های فرکانس های مختلف استخراج کند. به خودی خود ، آنتن امواج رادیویی را از همه فرکانس ها ضبط می کند و آنها را به آمپلی فایر RF می فرستد ، که به شکلی همه آنها را تقویت می کند.

مگر اینکه بخواهید به طور همزمان به هر کانال رادیویی گوش دهید ، به یک مدار نیاز دارید که بتواند فقط سیگنال هایی را برای کانال مورد نظر برای شنیدن انتخاب کند. این نقش تنظیم کننده است.

فروش پرینترهای صنعتی حرارتی در محدوده لاله زار :

فروش پرینترهای صنعتی حرارتی در محدوده لاله زار ، تعریف چاپگر صنعتی حرارتی برای استفاده در کارگاه ها و کارخانجات می باشد از جمله موارد مصرفی این گونه چاپگرها درج تاریخ ، قیمت ، لوگو و آرم ، بارکد به همراه مشخصات دیگر می باشد . جهت تهیه پرینترهای صنعتی حرارتی می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید .

بورس لودسل های حرارتی ، سوزنی ، فشاری در لاله زار :
بورس لودسل های حرارتی ، سوزنی ، فشاری در لاله زار ، طیف گسترده ای از طرح های مختلف از سلول های بار سکو تا سلول های خمشی و برشی ، نوع s و سلول های فشرده سازی. سری سلول های بارهای مختلف بارهای اسمی را از 0.3kg تا 500t پوشش می دهد. دامنه ما با واحدهای نصب شده ای که از تراز بهینه سلول بار پشتیبانی می کنند دور می شود ، از سلول بار در برابر اضافه بار یا بارهای عرضی محافظت می کند و مونتاژ آن را بسیار ساده می کند. جهت سفارش انواع لودسل ها اعم از حرارتی ، سوزنی ، فشاری در لاله زار با ما تماس بگیرید .

نماینده فروش ترانسمیتر در لاله زار :

نماینده فروش ترانسمیتر در لاله زار ، ترانسمیتر از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که جهت کالیبره کردن قابل تنظیم از سوی سازنده می باشد در صورتی که مایل به خرید ترانسمیتر هستید با ما در ارتباط باشید .

فروش انواع ترموکوبلهای میله ای و سیمی در مدلهای (j - R - S - K - RTD - P7 - RH - PT )

نمایندگی فروش ترموستاتهای دیجیتال و انالوگ

اتونیکس کره - هانیانگ کره - FOX کره - TENSE ترکیه - جومو آلمان - آرمنیان - CPIO شیراز - RKC چین - ماکس ول چین - آدنیس - آریا - سانوا کره - سانوارد چین - اتبین انلی

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

لاله زار
نشانی
لاله زار جنوبی ، پاساژ بوشهری ، طبقه2 ، پلاک 77

موقعیت