Skip to main content

کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج

کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج کجاست ؟ این مکان در منطقه مهرشهر کرج واقع شده است. در این کمپ شرایطی مناسب برای ترک اعتیاد افراد فراهم شده است. توصیه می‌کنیم افرادی که به مصرف تریاک، هروئین، کوکائین ، شیشه، الکل و .... اعتیاد پیدا کرده‌اند به کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج مراجعه نمایند.
در این کمپ فضایی آرام و امن برای مراجعه‌کنندگان مهیا شده است. کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج از تیم درمانی متشکل از پزشک، روانشناس، مددکار، پرستار، روانپزشک و ... برای ‌خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان استفاده می‌کند.


هدف اصلی این تیم درمان، ترک اعتیاد افراد معتاد و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده است. برای آشنایی بیشتر با کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج

شعار اصلی کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج این است که «فرد معتاد بیمار است نه مجرم». پزشکان و کادر درمان این کمپ همچون پرستارانی برای بیمار هستند. در این فضا به هیچگونه مواد مخدر دسترسی وجود ندارد. 
مجوز کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج از سازمان بهزیستی کشور قابل استعلام است. این کمپ یک اقامتگاه موقتی و مناسب برای افراد مراجعه‌کننده محسوب می‌شود. کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج بستر را برای تغییر روند زندگی افراد معتاد فراهم نموده است.

خدمات کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج

افرادی که با عزم جدی‌ای اقدام به ترک اعتیاد می‌کنند، به دنبال تغییر و تحول در سبک زندگی خود هستند. کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با ارائه خدمات مختلف به افراد معتاد آنها را در این مسیر پر پیچ و خم همراهی خواهد کرد.
هدف اصلی افراد معتاد بدست آوردن دوباره سلامت، رفاه و آسایش است. در این کمپ انواع خدمات پزشکی، ورزشی، تفریحی و ... ارائه خواهد شد. برای استفاده از خدمات کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

بهترین کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج

بهترین کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج از متودها و روش‌های بروز برای درمان بیماران استفاده خواهد کرد. تمام افراد کادر درمان این کمپ عاشق کارشان هستند. همین امر سبب می‌شود به صورت دلسوزانه به افراد معتاد کمک‌رسانی نمایند.
بهترین کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج خدمات پزشکی و روانشناختی را در طول دوره درمان به بیماران ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است تجویز دارو و برگزاری جلسات این کمپ با نظارت مستقیم پزشک متخصص صورت می‌گیرد.
بهترین کمپ ترک اعتیاد در مهرشهرکرج شرایط و مکان را برای ملاقات افراد با اقوام و دوستانشان فراهم نموده است. این جلسات به افزایش اعتماد به نفس و روحیه افراد معتاد کمک زیادی خواهد کرد. همچنین برای اعضای خانواده فرد بیمار نیز جلسات مشاوره برگزار می‌شود. در این جلسات انواع مهارت‌های ارتباطی ، نحوه بیان احساسات و ... آموزش داده خواهد شد.
یکی از برنامه‌های ویژه کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج برگزاری جلسات با همراهی افراد تازه رهشده از بند اعتیاد است. این امر کمک بسزایی به افزایش روحیه افراد می‌کند. همچنین اشتراک تجربیات آنها نیز موضوعی بسیار پراهمیت به حساب می‌آید.
برنامه غذایی مناسب، برنامه‌ریزی دقیق برای درمان، پیگیری بیمار بعد از ترخیص و ... از دیگر ویژگی‌های بهترین کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

هزینه کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج

هزینه کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج به عوامل مختلفی وابسته است. همانطور که می‌دانید نوع اعتیاد در افراد با یکدیگر متفاوت می‌باشد. در نتیجه نوع درمان و تکنیک‌های استفاده شده برای هر فرد نیز منحصر به فرد است.
در واقع نوع روش درمانی که تیم پزشکی برای هر فرد در نظر می‌گیرد تاثیر زیادی روی هزینه کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج می‌گذارد. البته سازمان بهزیستی یک هزینه میانگین برای کمپ‌های دولتی در نظر گرفته است.
 اما دقت داشته باشید این هزینه نسبت به مواردی همچون خدمات کمپ‌های خصوصی، نوع درمان ، مدت زمان دوره ، نوع دریافت کمک‌های حمایتی و ... متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه دقیق کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد بانوان در مهرشهر کرج

کمپ ترک اعتیاد بانوان در مهرشهر کرج شرایط مناسب و امنی برای بانوان و دختران این سرزمین فراهم نموده است. بانوان عزیز با خیالی آسوده و به دور از تنش و توهین می‌توانند روند درمان خود را در این کمپ سپری کنند.
نوع نگاه و دیدگاه مددجویان کمپ ترک اعتیاد بانوان در مهرشهر کرج به افراد همچون بیمار است. همین امر سبب افزایش روحیه و اعتماد به نفس بانوان در طی درمان خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است در این کمپ به هیچ وجه دسترسی به مواد اعتیادآور امکان‌پذیر نیست.
به منظور افزایش روحیه بانوان امکان ملاقات با خانواده و دوستان فراهم شده است. در نتیجه بیمار احساس تنهایی نمی‌کند و از همدلی خانواده نیز بهره‌مند خواهد شد. در جلسات کمپ ترک اعتیاد بانوان در مهرشهر کرج صحبت کردن در مورد مشکلات و احساسات آموزش داده می‌شود.
برای بهره‌مندی از خدمات کمپ ترک اعتیاد بانوان در مهرشهر کرج با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

مرکز ترک اعتیاد در مهرشهر کرج

در مرکز ترک اعتیاد در مهرشهر کرج از تکنیک‌های منحصر به فردی برای درمان بیماران استفاده می‌شود. چگونگی انتخاب روش درمان به وضعیت بیمار، نوع مصرف، میزان و مدت زمان مصرف و ... بستگی دارد. در ادامه به روش‌های مختلف کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج اشاره خواهیم کرد:
1-    روش ترک ناگهانی
در این روش بیمار باید مصرف مواد مخدر را به صورت یکباره کنار بگذارد. در بسیاری از موارد این روش به دلیل ایجاد شوک جسمی و روانی منسوخ شده به حساب می‌آید. همچنین به دلیل ناگهانی بودن این روش، احتمال بازگشت نیز بسیار زیاد است. کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج توصیه می‌کند قبل از شروع درمان با متخصصین مربوطه مشورت انجام دهید.
2-    روش ترک سنتی
روش ترک سنتی در کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج به گونه‌ای است که به مرور زمان، دوز مصرفی بیمار کاهش پیدا خواهد کرد. این روند تا به صفر رسیدن مصرف ادامه‌ دارد. در این روش پایبندی به دوز مصرفی تعیین‌شده اهمیت زیادی دارد.
3-    ترک اعتیاد با استفاده از متادون
این روش شباهت زیادی به روش ناگهانی دارد با این تفاوت که بعد از قطع مصرف مواد مخدر، متادون را جایگزین آن می‌کنند. به دلیل اینکه میزان نئشگی متادون بیشتر از مواد مخدر دیگر است، این امر سبب کاهش آسیب به بیمار و اطرافیانش خواهد شد. کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با استفاده از این روش عوارض مصرفی فرد بیمار را کنترل و سختی خماری او را کاهش می‌دهند.
4-    ترک اعتیاد همراه با روان‌درمانی
امروزه استفاده از این روش بسیار رواج پیدا کرده است. در این روش به طور همزمان از دارودرمانی و روان‌درمانی کمک گرفته می‌شود. کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج با استفاده از روان‌درمانی به ریشه‌یابی مشکلات فرد بیمار می‌پردازد. اگر به دنبال محل مناسبی برای ترک اعتیاد هستید با شماره‌های داخل آگهی تماس بگیرید.

کمپ ترک اعتیاد خوب در مهرشهر کرج

کمپ ترک اعتیاد خوب در مهرشهر کرج ابتدا بیماران با احترام و کمال ادب پذیرش می‌کنند. در مرحله بعدی این افراد توسط پزشک متخصص معاینه خواهند شد. در نتیجه وضعیت سلامتی ، نوع و میزان مصرف فرد مشخص می‌شود.
کمپ ترک اعتیاد خوب در مهرشهر کرج برای هر بیمار یک پرونده مجزا تشکیل می‌دهد. در صورت لاطم از هر فرد آزمایش‌های مختلفی مانند آزمایش خون، تست قند، فشار خون، نوار قلب و ... گرفته می‌شود.
بعد از تکمیل پرونده نوبت به فرایند اسکان بیمار در کمپ می‌رسد. او در این مرحله زیر نظر پزشک متخصص وارد مرحله سم زدایی می‌شود. این امر سبب خروج به مرور سموم از بدنش می‌شود. شماره کمپ ترک اعتیاد در مهرشهر کرج در آگهی درج شده است.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی

موقعیت