Skip to main content

کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج

کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج محل موقتی برای زندگی فرد معتاد است و با مجوز رسمی سازمان بهزیستی فعالیت می‌کند. در این کمپ، فضای آرامی برای بیماران فراهم شده است تا بتوانند به دور از هر گونه استرس و نگرانی، دوره ترک را سپری کنند. 

تیم درمانی کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج از پزشک، روانپزشک، پرستار و مددکار تشکیل شده است. آنها رفتار خوبی با مراجعین دارند و هیچ گونه بی احترامی به مراجع خود نمی‌کنند. تیم درمان این کمپ با دید بیمار به مراجعین خود نگاه می‌کند. 

هدف کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج این است که به بیماران کمک کند تا بعد از ترک مواد مخدر، دوباره به زندگی عادی خود بازگردند. بیمارانی که قصد دارند مواد مخدر را کنار بگذارند می‌توانند به کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج مراجعه کنند.


کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج

کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج با هدف کمک به بازتوانی روانی و جسمی بیماران فعالیت می‌کند. افرادی که به این کمپ مراجعه می‌کنند از درمان‌های روانشناسی، خودباوری، خودیاری و بازگشت به جامعه بهره مند می‌شوند. 

کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج برای بازپروری معتادین از مربی و مشاوران با تجربه استفاده می‌کند. در این مجموعه، با بیمار مانند یک انسان عادی رفتار می‌شود و به او توهین نمی‌شود. فضای کمپ عاری از مواد مخدر است و بیماران در یک فضای مناسب، روند ترک را دنبال می‌کنند. برخی روزها امکان ملاقات با اعضای خانواده و فامیل وجود دارد. این امر باعث افزایش انگیزه فرد و برخورداری از حمایت‌های روانی می‌شود.

اگر به دنبال مرکز معتبری برای ترک اعتیاد خود هستید، می‌توانید با کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج هستند. 

021-44155938
09127057850

بهترین کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج 

بهترین کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج شرایطی را فراهم می‌کند تا بیمار بتواند اعتیاد خود را به دور از مشغله های محیط خارج، مسائل اجتماعی و عاطفی، تاثیر اطرافیان و عوامل محرک ترک کند. فضای امن این کمپ باعث می‌شود بیمار بدون استرس و فشار روانی، دوره درمان را بگذراند.

افرادی که به بهترین کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج مراجعه می‌کنند، در شرایط مختلف زندگی تصمیمات درستی نگرفته اند و گرفتار اعتیاد شده اند. آنها تصمیم دارند با ترک مواد مخدر، اشتباه خود را جبران کنند و زندگی جدیدی را بسازند. 

بهترین کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج علاوه بر ترک اعتیاد بیماران، روی مشکلات زمینه ای و عوامل محرک درونی و بیرونی نیز متمرکز می‌شود. با این کار به دنبال شناسایی علل اعتیاد بیماران و نحوه رفع آنها است. این مرکز، دوره های آموزشی و مهارت آموزی را برگزار می‌کند و از طریق ایجاد روحیه کار کردن در افراد موجب مسئولیت‌پذیری آنها می‌شود.

به این ترتیب، افراد احساس مفید بودن می‌کنند و می‌توانند بعد از ترخیص وارد بازار کار شوند. اگر به دنبال بهترین کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج هستید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

کمپ ترک اعتیاد گوهردشت کرج 

کمپ ترک اعتیاد گوهردشت کرج بعد از پذیرش معتادان، وضعیت سلامت آنها را بررسی می‌کند. ابتدا بیمار توسط پزشک معاینه می‌شود. در صورت لزوم، آزمایش خون، تست قند و تست‌های سلامت قلب و ریه برای او تجویز می‌شوند.

بعد از معاینه و آزمایش‌های سنجش سلامت، نوبت به مرحله سم‌زدایی می‌رسد. بیمار برای گذراندن این دوره، در یک محیط مناسب و تحت نظارت تیم درمان قرنطینه می‌شود. در این مرحله، بیمار نباید هیچ گونه مواد مخدری مصرف کند. در طول دوره سم زدایی، موادی که بیمار مصرف کرده است از بدن وی خارج می‌شود. 

پزشک با توجه به وضعیت بیمار از داروها و آرام‌بخش‌های مختلف استفاده می‌کند. تیم درمان برای جلوگیری از اوردوز و تشنج بیمار، وضعیت او را زیر نظر می‌گیرد. پس از اینکه بیمار از دوره سم زدایی عبور کرد، وارد دوره بازیابی روح و روان می‌شود.

مرحله مشاوره و روانشناختی به عنوان اصلی‌ترین مرحله ترک اعتیاد در کمپ ترک اعتیاد گوهردشت کرج شناخته می‌شود. در این مرحله که 3-2 هفته طول می‌کشد، بیمار می‌تواند به صلاحدید روانپزشک کمپ، با خانواده خود ملاقات داشته باشد. این امر انگیزه فرد را برای ادامه درمان افزایش می‌دهد. کمپ ترک اعتیاد گوهردشت کرج برای بهبود روحیه بیماران، برنامه های تفریحی مختلفی برای آنها در نظر می‌گیرد. 

مشاوره خانواده یکی دیگر از مراحل ترک اعتیاد در کمپ است. در این مرحله، به اعضای خانواده بیمار آموزش‌هایی در رابطه با نحوه صحیح برخورد با بیمار  ارائه می‌دهند. آموزش خانواده با این هدف انجام می‌شود تا بعد از ترخیص، بیمار به سمت مصرف دوباره سوق پیدا نکند. 

مرحله آخر، پیگیری وضعیت بیمار بعد از ترخیص از کمپ است. کمپ ترک اعتیاد گوهردشت کرج از بیماران می‌خواهد تا بعد از ترخیص، همچنان با کمپ در ارتباط باشند. به این ترتیب مددکاران می‌توانند وضعیت بیمار را تحت نظر داشته باشند. برای ارتباط با کمپ ترک اعتیاد گوهردشت کرج فقط کافی است با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

کمپ ترک اعتیاد خوب در گوهردشت کرج 

کمپ ترک اعتیاد خوب در گوهردشت کرج برای درمان بیماران از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند. افرادی که به کمپ ترک اعتیاد مراجعه می‌کنند می‌خواهند وضعیت زندگی خود را تغییر دهند. آنها تلاش می‌کنند سلامت و رفاه خود را به دست آورند و به زندگی عادی خود بازگردند. کمپ ترک اعتیاد خوب در گوهردشت کرج به بیماران کمک می‌کند تا امکانات و قابلیت‌های بالقوه خود را دوباره به دست آورند. 

به طور کلی روش‌های ترک اعتیاد در کمپ شامل روش یابویی، ترک سنتی، ترک با متادون و روش سم زدایی می‌شوند. روش ترک اعتیاد هر بیمار با سایرین متفاوت است و بر اساس ماده اعتیادآور و شدت اعتیاد هر فرد انتخاب می‌شود. 

روش یابویی : نام دیگر این روش، ترک ناگهانی است. یعنی فرایند ترک مواد تدریجی نیست و به صورت یک روزه انجام می‌شود. در این روش احتمال شوک جسمی و روحی و بازگشت به مصرف وجود دارد. به همین علت منسوخ شده است.

روش ترک سنتی : یکی دیگر از روش‌های ترک مواد در کمپ، روش سنتی است. در این روش، مقدار مصرف ماده مخدر را به تدریج کم می‌کنند تا به صفر برسد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است بیمار بیش از اندازه معین شده مواد مصرف نکند. 

روش ترک با استفاده از متادون : این روش از نظر قطع ناگهانی مصرف مواد شبیه روش یابویی است. با این تفاوت که متادون جایگزین ماده مصرفی می‌شود. دوره نئشگی متادون بیشتر از سایر مواد مخدر طول می‌کشد. جایگزین کردن مواد مخدر به وسیله متادون هم برای کنترل عوارض مصرف و خطرات ناشی از آن انجام می‌شود. علاوه براین علائم ترک را نیز کاهش می‌دهد. 

سم زدایی : برخی بیماران دوز بالایی از مواد مخدر را مصرف می‌کنند. به همین علت برای آنها دارو تجویز می‌کنند تا بتوانند خماری دوره سم زدایی را تحمل کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا با کمپ ترک اعتیاد خوب در گوهردشت کرج تماس بگیرید.

مرکز ترک اعتیاد در گوهردشت کرج 

مرکز ترک اعتیاد در گوهردشت کرج ، افرادی که برای ترک اعتیاد خود به این مرکز مراجعه می‌کنند از مزایای آنها بهره مند می‌شوند. 

مزایای ترک اعتیاد در کمپ یا مرکز ترک اعتیاد گوهردشت کرج

مزایای ترک اعتیاد در این مرکز شامل سپری کردن دوره درمان در یک محیط امن و محافظت شده و بهره‌مندی از حمایت‌های حرفه ای پزشکی و روانپزشکی می‌شوند. همچنین مدیریت و کنترل درمان با استفاده از روش‌های ترکیبی صورت می‌گیرد. یعنی با صلاحدید تیم درمان، بیمار از درمان‌های دارویی، روان‌درمانی، مشاوره و برنامه های پشتیبانی و مددکاری بهره مند می‌شود. 

آموزش مهارت‌های جدید و پشتیبانی بعد از درمان جزو مزایای ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد در گوهردشت کرج به شمار می‌روند. آموزش‌های این مرکز باعث می‌شود بیماران بتوانند استرس خود را مدیریت کنند و مهارت‌های اجتماعی و ارتباطات خود را بهبود دهند. این امر در ارتقا سطح کیفی زندگی آنها موثر است. برای بهره مندی از این مزایا، با شماره های مرکز ترک اعتیاد در گوهردشت کرج تماس بگیرید. 

خدمات کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج

خدمات کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج باعث می‌شوند بیماران بتوانند روند درمان را به خوبی طی کنند و به زندگی عادی خود بازگردند. این خدمات شامل خدمات پزشکی و درمانی، روانشناسی، تغذیه ای، رفاهی، تفریحی و ورزشی می‌شوند. 

خدمات کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج فقط مختص دوره ترک فرد نمی‌شود. یعنی افرادی که با نظر تیم درمان کمپ، ترخیص می‌شوند همچنان می‌توانند از خدمات مددکاری و مشاوره کمپ استفاده کنند. این جلسات با هدف مشاوره، گفتمان و بررسی مسائل و چالش‌های بیماران و خانواده های آنها برگزار می‌شوند. برای بهره مندی از خدمات کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج فقط کافی است با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

کمپ ترک اعتیاد بانوان در گوهردشت کرج

کمپ ترک اعتیاد بانوان در گوهردشت کرج فضای امنی را برای بانوان معتاد فراهم کرده است تا بتوانند با ترک اعتیاد خود، زندگی تازه ای را آغاز کنند. در این کمپ، برنامه های متنوعی برای بیماران طراحی شده اند. از جمله آنها می‌توان به برنامه های آموزشی، کتابخوانی و مشاوره اشاره کرد.

برخی از فعالیت‌های آموزشی کمپ ترک اعتیاد بانوان در گوهردشت کرج شامل آموزش هایی در زمینه شناخت مواد مخدر و آثار آن در زندگی، مهارت‌های زندگی و مسائل بهداشتی می‌شوند. این مرکز در زمینه پیشگیری از لغزش و ایجاد تغییر در سبک زندگی بیماران نیز تلاش می‌کند.  

کمپ ترک اعتیاد بانوان در گوهردشت کرج خدمات متنوعی را به مراجعین خود ارائه می‌دهد. سم زدایی تحت نظارت تیم درمان، اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی، برگزاری جلسات مشاوره برای بیمار و خانواده او، ارائه خدمات مددیاری و آموزش مهارت‌های زندگی سالم از جمله این خدمات به شمار می‌روند. با استفاده از شماره های درج شده در آگهی می‌توانید با کمپ ترک اعتیاد بانوان در گوهردشت کرج ارتباط برقرار کنید. 

هزینه کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج

هزینه کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. به طور کلی هزینه کمپ‌های خصوصی بیشتر از کمپ‌های دولتی است. چرا که سطح امکانات و خدمات کمپ‌های خصوصی بالاتر و بهتر از کمپ‌های دولتی می‌باشد. سازمان بهزیستی، تعرفه دریافتی کمپ‌های دولتی را تعیین می‌کند. اما این مبلغ در مورد کمپ‌های ترک اعتیاد خصوصی و vip با توجه به امکانات و خدمات آنها متغیر است. 

هزینه کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج به تعداد مددجویان، کیفیت تیم درمان، امکانات رفاهی و تفریحی، برنامه تغذیه ای، محل و مدت زمان اقامت بستگی دارد. شماره کمپ ترک اعتیاد در گوهردشت کرج در این آگهی درج شده است. برای ارتباط با کمپ و اطلاع از شرایط پذیرش و هزینه بستری با این شماره تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
میدان شهرزیبا، خیابان مرادی، خیابان جاوید، کوچه طاهری، پلاک 18، موسه پیروان همت

موقعیت