Skip to main content

ایمپلنت در سعادت آباد دکتر مهدی کریمی

ایمپلنت در سعادت آباد ، اگر یک یا چند دندان خود را از دست داده اید و از فضای خالی ایجاد شده ناراحت هستید، به شما توصیه می کنیم که از ایمپلنت در سعادت آباد استفاده کنید. ایمپلنت دندان یک روش دائمی برای جایگزینی دندان های خراب و از دست رفته شما است و از حساسیت و ظرافت بالایی برخوردار می باشد. بنابراین باید توسط یک متخصص انجام شود. 


ایمپلنت به شکل یک پیچ کوچک فلزی است که درون استخوان فک قرار می گیرد. معمولا این پیچ از جنس تیتانیوم است که سازگاری خوبی با بدن دارد. در این روش به دندان های دیگر آسیبی وارد نمی شود. موفقیت بالای این روش باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. ایمپلنت در سعادت آباد ، از کیفیت بالایی برخوردار است و به دلیل اینکه توسط متخصص انجام می شود، درصد موفقیت بالایی دارد. برای آشنایی بیشتر با ایمپلنت در سعادت آباد ادامه آگهی را مطالعه نمایید.

ایمپلنت در سعادت آباد


ایمپلنت در سعادت آباد با معاینه کامل دهان و دندان آغاز می شود. هدف از معاینه این است که اگر پوسیدگی یا عفونتی در دندان ها وجود داشت قبل از شروع ایمپلنت درمان شود. برای انجام ایمپلنت لازم است تا دندان ها و لثه ها سالم باشند. در مواردی که استخوان کافی برای ایمپلنت وجود ندارد، نیاز به یک پیوند استخوان جزئی است. متخصص ایمپلنت دندان در سعادت آباد تمام نکات و جوانب کار را در نظر می گیرد و با توجه به وضعیت بیمار یک برنامه درمانی متناسب را تنظیم می کند. در مرحله ی اول ایمپلنت در سعادت آباد، دندان های آسیب دیده را از دهان بیمار خارج می کند. این کار با دقت و حساسیت بالایی انجام می شود. در مرحله ی بعدی، پیوند استخوان انجام می شود. این عملیات برای افرادی صورت می گیرد که استخوان فک آنها خیلی نرم است یا ضخامت کافی برای ایمپلنت دندان ندارد.
برای انجام ایملپنت در سعادت آباد، لثه را کمی برش می دهند تا به استخوان فک دسترسی پیدا کنند. هنگامی که استخوان فک را مشاهده کردند، یک سوراخ در آن ایجاد می کنند و ایمپلنت را درون آن می گذارند. سپس با دقت و تمرکز زیادی لثه را بخیه می زنند.
در مرحله ی بعدی، ایمپلنت را در محل خود قرار می دهند. پس از اینکه ایمپلنت را در دهان بیمار قرار دادند، 12-6 هفته طول می کشد تا ایمپلنت و بافت استخوان به هم جوش بخورند. این امر باعث می شود تا یک سطح اتکای محکم به وجود آید. در این مدت، بیمار تحت نظر دندانپزشک است. پس از این مرحله، اباتمنت (abutment) را نصب می کنند. این قطعه، تاج را به ایمپلنت متصل می کند و در نقش یک تکیه گاه است. با تزریق بی حسی موضعی و یک جراحی جزئی، اباتمنت را نصب می کنند. در این مرحله، یک فرصت دو هفته ای برای استراحت و ترمیم لثه ها در نظر می گیرند. در مراحل بعدی ایمپلنت در سعادت آباد، تاج موقت نصب می شود و پس از اینکه لثه بهبود پیدا کرد و استخوان به اندازه کافی محکم شد، تاج دائمی را نصب می کنند. برای ایمپلنت در سعادت آباد فقط کافی است تا با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 

ایمپلنت در سعادت آباد | بهترین ایمپلنت در سعادت آباد


متخصص ایمپلنت در سعادت آباد


متخصص ایمپلنت در سعادت آباد اعتبار بالایی در حوزه ی کاری خود دارد. بیماران از کیفیت کار و نحوه ی برخورد او راضی هستند. دندانپزشک در هنگام کار نهایت دقت و تمرکز خود را به کار می برد. این امر تاثیر بسزایی در موفقیت ایمپلنت دارد. از دیگر ویژگی های متخصص ایمپلنت در سعادت آباد می توان به مهارت و تجربه ی کاری بالا، سوابق درخشان، ارتباط مناسب با بیمار، استفاده از تجهیزات پیشرفته، ارائه ی خدمات با قیمت مناسب و مواد با کیفیت اشاره کرد. محیطی که کاشت دندان در آن صورت می گیرد، کاملا بهداشتی و استریل است. متخصص ایمپلنت در سعادت آباد اطلاعات کافی را به بیمار خود ارائه می دهد و او را در جریان مراحل مختلف ایمپلنت قرار می دهد. در این بین از بیمار می خواهد تا نکات قبل و بعد از ایمپلنت را هم رعایت نماید. اگر تمایل دارید تا ایمپلنت دندان شما توسط یک متخصص حرفه ای و کاربلد انجام شود، با متخصص ایمپلنت در سعادت آباد تماس بگیرید. شماره های درج شده در آگهی متعلق به متخصص ایمپلنت در سعادت آباد می باشند.

 
ایمپلنت دندان در سعادت آباد


ایمپلنت دندان در سعادت آباد مزایای زیادی دارد. به کمک ایمپلنت می توانید جای خالی دندان های خود را پر کنید و زیبایی لبخند و چهره ی خود را افزایش دهید. همان طور که گفتیم ایمپلنت دندان درون استخوان فک قرار می گیرد، بنابراین پایداری زیادی دارد. ایمپلنت دندان در سعادت آباد شرایطی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید هر غذایی که دوست دارید بخورید. البته این در صورتی است که تمام نکات بعد از ایمپلنت دندان را رعایت کنید. در این صورت می توانید برای مدت طولانی از ایمپلنت استفاده نمایید. یکی از مزایای ایمپلنت دندان در سعادت آباد این است که به دندان های مجاور آسیبی وارد نمی کند. ایمپلنت می تواند به صورت غیر مستقیم عمر دندان های مجاور را افزایش دهد. پوسیدگی، عفونت، شکستگی و آبسه دندان های مجاور تاثیری بر ایمپلنت نمی گذارند. با استفاده از ایمپلنت دندان در سعادت آباد می توانید تعادل فک خود را حفظ کنید. ایمپلنت باعث می شود تا اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند. اگر دوست دارید تا لبخندی زیبا داشته باشید با ایمپلنت دندان در سعادت آباد تماس بگیرید.

ایمپلنت در سعادت آباد | ایمپلنت دندان در سعادت آباد

 
دندانپزشکی ایمپلنت در سعادت آباد


دندانپزشکی ایمپلنت در سعادت آباد گزینه ی مناسبی برای افرادی است که یک یا چند دندان فک جلو یا عقب خود را از دست داده اند. علاوه بر این، اشخاصی که دندان های آنها از هم فاصله دارند و یا قادر نیستند از دندان مصنوعی استفاده کنند، می توانند از ایمپلنت دندان استفاده نمایند. ایمپلنت دندان تاثیر مثبتی بر روی گفتار افراد می گذارد و طرح لبخند آنها را بهبود می بخشد. دندانپزشکی ایمپلنت در سعادت آباد به افراد سیگاری یا کسانی که سابقه ی شیمی درمانی یا رادیوتراپی دارند یا اینکه داروهای حاوی مشتقات بیس فسفونات مصرف می کنند، توصیه می کند تا از ایمپلنت استفاده نکنند. چرا که در این شرایط احتمال موفقیت درمان کمتر می شود. 
با توجه به اینکه دندان عضو مهمی در بدن انسان است و علاوه بر زیبایی، روی گفتار، جویدن، استحکام فک و ... تاثیر می گذارد، همواره باید به سلامت دندان های خود اهمیت دهید. دندانپزشکی ایمپلنت در سعادت آباد به افرادی که به هر دلیلی دندان های خود را از دست داده اند توصیه می کند تا درمان را به تاخیر نیندازند. چرا که اگر مدت زیادی از این اتفاق بگذرد، لثه ها تحلیل می روند و ایمپلنت دندان با مشکل مواجه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با دندانپزشکی ایمپلنت در سعادت آباد تماس بگیرید. 

 

بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد


بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد به بیماران توصیه می کند تا نکات مراقبتی بعد از ایمپلنت دندان را رعایت کنند. چرا که این نکات تاثیر زیادی در موفقیت درمان دارند. عدم رعایت این نکات باعث می شود تا فرد با مشکلاتی مانند عفونت های لثه، استخوان فک و دندان های دیگر مواجه گردد. ضمن اینکه هزینه ی بیشتری به او تحمیل و روند درمان مختل می شود. بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد برای بیمار توضیح می دهد که پانسمان را در دهان خود نگه دارد و آن را جابجا نکند. گاز استریل باید تا 1 ساعت بعد از جراحی درون دهان بماند. اگر بعد از برداشتن گاز استریل، خونریزی ادامه پیدا کرد دوباره گاز را به مدت نیم ساعت روی دندان بگذارند. هر 45-30 دقیقه یکبار آنرا عوض کنند. ناحیه موردنظر را تحریک نکنند و تا 8 ساعت دهان خود را نشویند.
یکی از مواردی که بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد به آن اشاره می کند این است که ورم لثه، درد، خونریزی مستمر و خروج مایع از لثه در روزهای ابتدایی بعد از جراحی طبیعی است. این علائم نشان می دهند که استخوان فک در حال جوش خوردن به ایمپلنت است. دو هفته طول می کشد تا این علائم از بین بروند. بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد از بیمار می خواهد تا فعالیت های ورزشی سنگین انجام ندهد و از کشیدن سیگار و مصرف الکل پرهیز نماید. استراحت کافی داشته باشد و برای رفع درد و تورم صورت از کیسه یخ پیچیده در پارچه استفاده کند. از مصرف مایعات داغ، نوشابه و نوشیدنی های گازدار اجتناب نماید. بعد از اینکه 24 ساعت از جراحی گذشت، 4-3 بار در روز آب نمک غرغره کند. برای ارتباط با بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

ایمپلنت در سعادت آباد | بهترین متخصص ایمپلنت در سعادت آباد
مرکز ایمپلنت در سعادت آباد


مرکز ایمپلنت در سعادت آباد برای ایمپلنت دندان از مواد با کیفیت و تجهیزات روز دنیا استفاده می کند. این مرکز هزینه های متعارفی را برای خدمات خود در نظر می گیرد. به طور کلی قیمت ایمپلنت نسبت به خدمات دیگر دندانپزشکی بیشتر است. عوامل مختلفی بر روی آن تاثیر می گذارند که شامل نوع ایمپلنت، مهارت و تجربه پزشک، تعداد دندان ها، نیاز به جراحی لثه و استخوان، وضعیت لثه و دندان، برند ایمپلنت و کشور سازنده و محل دندانپزشکی می شوند. درست است که هزینه ایمپلنت تا حدودی بالا است اما این یک روش دائمی می باشد که برای سال ها می توان از آن استفاده کرد. برای کسب اطلاعات دقیق تر درباره ی هزینه ایمپلنت با مرکز ایمپلنت در سعادت آباد تماس بگیرید.

دکتر مهدی کریمی

جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا وعضو ITI(international team for implantology) می باشند  همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.

خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

تهران
نشانی
سعادت آباد-خ سرو غربی-خ بخشایش-پایین تر از بیمارستان عرفان-ساختمان پزشکان افتخار-پ56-ط4-واحد402

موقعیت