Skip to main content

فروش سگ سامویید در تهران

فروش سگ سامویید در تهران ، یکی از معروف ترین سگ های دنیا، سگ سامویید است. این سگ کمیاب  به دلیل لبخند زیبا، موهای پشمی سفید، صورت جذاب و چشم های نافذش طرفداران زیادی دارد. سگ ساموید ، هیکلی عضلانی دارد و به همین دلیل به عنوان یک سگ قدرتمند و سریع شناخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سگ سامویید با ما همراه باشید. در این آگهی می خواهیم اطلاعاتی درباره ی فروش سگ سامویید در تهران به شما ارائه دهیم.



فروش سگ سامویید در تهران


فروش سگ سامویید در تهران ، سگ های سامویید چشمانی قهوه ای رنگ دارند و معمولا می خندند. از دیگر ویژگی های این سگ ها می توان به گوش های ضخیم و پر از پشم آنها اشاره کرد که مثلثی شکل و متمایل به سمت بالا هستند. گوش های سگ ساموید، گرد و برافراشته و تیره تر از سایر قسمت های بدن می باشند. یکی از تفاوت های سگ سامویید با سایر نژادها، مربوط به دم آن می شود. دم سگ ساموید، پیچ خورده و به سمت پشت خوابیده است. هنگام استراحت، آن را به صورت صاف نگه می دارد اما زمانی که اتفاقی بیفتد، دم خود را به سمت بالا می برد. برای خرید سگ سامویید می توانید با شماره های بخش فروش سگ سامویید در تهران تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به فروش سگ سامویید در تهران می باشند.

 
 قیمت سگ سامویید در تهران


 قیمت سگ سامویید در تهران ، سگ سامویید در جهان کمیاب است. از طرفی واکسن هایی که به سگ تزریق می کنند، قیمت بالایی دارند. به همین علت، قیمت خرید و نگهداری از سگ سامویید بالا است. هر کسی نمی تواند این نژاد سگ را خریداری کند. قیمت بالای سگ ساموید باعث شده است تا طرفداران زیادی در ایران نداشته باشد. قیمت توله سگ سامویید متغیر است. در برخی موارد تا 35 میلیون هم می رسد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد قیمت سگ سامویید در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 
سگ سامویید توله سفید در تهران


سگ سامویید توله سفید در تهران ، توله های سفید رنگ سگ سامویید محبوبیت زیادی دارند. یکی از نکات مهم در مورد توله ی سگ سامویید، به تغذیه آنها مربوط می شود. به طور کلی توله های سگ را نباید تا قبل از 2 ماهگی از مادر جدا کرد. چرا که آنها در این دوران، شیر می خورند و بهترین و مغذی ترین غذا برایشان، شیر مادر است. از 2 ماهگی به بعد می توانید به آنها غذای خشک بدهید. این روند تا 1 سالگی ادامه پیدا می کند. البته در مورد نوع و میزان غذایی که به سگ سامویید توله سفید در تهران می دهید بهتر است با دامپزشک مشورت نمایید. بعد از 1 سالگی، توله ها بالغ می شوند و رشد آنها کامل می گردد. در این زمان لازم است تا به آنها غذای مخصوص سگ بزرگسال بدهید. اگر به دنبال خرید سگ سامویید توله سفید در تهران هستید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


سگ سامویید قهوه ای در تهران


سگ سامویید قهوه ای در تهران ، یکی از رنگ های سگ سامویید، قهوه ای است. معمولا این نژاد سگ، 14-12 سال عمر می کند. سطح بدن حیوان را یک پوشش دولایه بسیار ضخیم پوشانده است. لایه پایینی از موهای کوتاه و پراکنده ای تشکیل شده است که بدن سگ را گرم نگه می دارد. لایه بیرونی هم موهایی بلند، پف دار، قهوه ای و پشمی دارد. سگ های نر سامویید 60-53 سانتی متر قد و حدود 30-20 کیلوگرم وزن دارند. جنس ماده دارای قدی به اندازه 53-48 سانتی متر می باشد و وزن آن تقریبا 20-16 کیلوگرم است. اگر علاقمند هستید تا یک سگ سامویید قهوه ای در تهران داشته باشید با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


خرید سگ سامویید در تهران

 
خرید سگ سامویید در تهران ، یکی از نکات مهم در مورد سگ های ساموید، آموزش آنها است. باید دقت داشته باشید که آموزش آنها به جا و به موقع باشد. درست است که سگ های سامویید خوش رو هستند اما همیشه دوست ندارند که تحت آموزش باشند. بنابراین، جلسات آموزش سگ سامویید باید کوتاه و در مسیر علاقه مندی های سگ باشد. شما می توانید آموزش گام به گام سگ ساموید را با تنها گذاشتن حیوان در منزل آغاز کنید و سپس موضوعاتی مانند محل دستشویی، قوانین منزل، دستورات مقدماتی و تکمیلی و ... را به آن یاد دهید. بهتر است زمانی که کار درستی انجام می دهد، تشویق کنید. هرگز با خشونت با سگ رفتار نکنید. این کار موجب می شود تا سگ به حرف های شما گوش ندهد و از شما دوری کند. برای خرید سگ سامویید در تهران با شماره های موجود در آگهی تماس بگیرید. 


خرید سگ سامویید ارزان در تهران 


خرید سگ سامویید ارزان در تهران ، به طور کلی سگ های سامویید، سگ هایی اجتماعی هستند و به علت جثه متوسط، می توان از آنها در آپارتمان نگه داری کرد. اما باید این نکته را در نظر داشت که سر و صدای زیادی دارند. این سگِ دوست داشتنی عاشق بازی کردن و ورزش است و از تنها ماندن در منزل خوشش نمی آید. بنابراین باید به اندازه ی کافی برای سگ خود وقت بگذارید. اگر مدت زیادی در خانه تنها بماند، خرابکاری می کند. سگ سامویید بسیار باهوش است و به سرعت همه چیز را یاد می گیرد. یکی از مسائلی که در مورد این نژاد سگ وجود دارد، ریزش موی آن است. موهای این سگ بلند هستند و به مراقبت و شانه زدن مرتب نیاز دارند. سگ های سامویید کمیاب هستند و به همین علت با قیمت بالایی به فروش می رسند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید سگ سامویید ارزان در تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید. 

افزودن به علاقه مندی ها

منطقه

کرج
نشانی
کلاک پایین خیابان شهید محسن خلج فرعی افشار کوی یکم انتهای کوچه

موقعیت