Skip to main content

بلاگ

مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به آلمان، یکی از پر طرفدار ترین مقاصد مهاجرت، کشور آلمان است. در طول سال ها، پذیرای مهاجرین از کشورهای مختلف بوده است. به طوری که حدود 26% جمعیت این کشور صنعتی را مهاجرین تشکیل می دهند.

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی

دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی، یکی از زبان هایی که بعد از انگلیسی دارای حجم بالایی از کار ترجمه می باشد، زبان ترکی استانبولی است. در سال های اخیر بسیاری از ایرانیان برای اینکه بتوانند یک کسب و کار در ترکیه راه اندازی کنند، در این کشور به سرمایه‌گذاری و کار پرداخته اند و در نتیجه ناگزیر به مهاجرت به ترکیه شده‌اند. بنابراین آمار مهاجرت به ترکیه از سال ۲۰۱۹ دارای رشد بسیار بالایی بوده است.

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط

دارالترجمه رسمی

آیا در مورد ترجمه رسمی چیزی می دانید؟ ترجمه رسمی با ترجمه غیر رسمی چه تفاوتی دارد؟ در این مقاله شما را با دارالترجمه رسمی و خدماتی که ارائه می دهد آشنا می کنیم. در دارالترجمه رسمی بسیاری از افرادی که قصد مسافرت و مهاجرت به خارج از کشور را دارند، همچنین به منظور ادامه تحصیل در پی مهاجرت به کشورهای دیکر هستند، برای اولین بار لازم است که مدارک و اسناد خود را به صورت رسمی ترجمه کنند. بنابراین این افراد می توانند از طریق مراجعه به دارالترجمه رسمی از خدمات این مراکز بهره مند شوند‌.

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط

بهترین روش های مهاجرت به کانادا 2021

بهترین روش های مهاجرت به کانادا 2021 ، با توجه به پیشرفت های چشمگیر و شرایط بسیار خوب اقتصادی کشور کانادا مهاجرت به این کشور علاقمندان و طرفداران زیادی دارد. کانادا از نظر مهاجرپذیری رده ی بالایی دارد. این کشور به علت کمبود نیروی کاری ناشی از جمعیت کم، مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد.

در ادامه می خوانید

  • ایجاد شده توسط