Skip to main content

بلاگ

عکس سگ پشمالو

سگ پشمالو جزء محبوب ترین سگ ها به شمار می رود. به طور کلی سگ ها دارای نژادهای مختلفی هستند. در این میان، سگ های پشمالو به علت ظاهر زیبا و پشمالو بودن مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرند. سگ، اولین جانوری است که توسط انسان اهلی شده است. در حال حاضر، بیش از 100 نژاد متفاوت از سگ در جهان وجود دارند که بیشتر آنها نتیجه اصلاح نژاد می باشند. سگ ها از جمله حیواناتی هستند که سریع بالغ می شوند. نژادهای مختلف سگ طول عمر متفاوتی دارند. برخی از آنها 13-12 سال عمر می کنند در حالی که عمر بعضی نژادهای دیگر به 20-18 سال هم می رسد. امروزه بسیاری از مردم علاقه دارند تا در منزل خود از سگ نگهداری کنند. سگ های...

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط

شرایط نگهداری سگ هاسکی در خانه

سگ هاسکی یکی از محبوبترین نژاد سگ ها در میان دوستداران سگ می باشد. دلیل این علاقه زیاد جذابیت ظاهری سگ، چشمان آبی و جثه های تنومند و هوش بالای آن هاست.

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط

سگ نژاد ژرمن شپرد

سگ نژاد ژرمن شپرد ، سگ ها یکی از اولین موجوداتی هستند که توسط انسان ها اهلی شدند و سال های بسیار زیادی است در کنار انسان ها زندگی می کنند. طی سال های گذشته سگ ها دچار جهش نژادی شده اند و امروزه ما سگ هایی با نژادهای مختلف را می بینیم که ویژگی های مختلفی دارند.

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط

سگ نژاد پامرانین

سگ نژاد پامرانین ، سگ ها از سال های بسیار دور همراه انسان ها بوده اند و جزء اولین حیواناتی هستند که توسط انسان ها اهلی شدند. چند سالی است که انسان ها این حیوانات بامزه و بانمک را به خانه های خود آورده اند و سگ ها نیز مانند عضوی از خانواده هستند.

ادامه مطلب

  • ایجاد شده توسط